Ett experiment.

Varje dag har jag med mig frukt till jobbet. (visst, nån gång kanske jag glömmer)
I början tyckte jag att det var lite pinsamt, för det var bara jag som satt och åt frukt på em-fikat. När man är nyanställd vill man inte sticka ut på något sätt.

Nu är det två-tre till som tar med frukt varje dag och kanske ett par som har med ibland. Men resterande 20 har aldrig med sig frukt.
Det finns väl tre tänkbara anledningar:
1: De tycker inte om frukt
2: De är snåla
3: De är lata

Nu har vi fått hit en fruktlåda med gratis frukt som alla får äta av.

Det ska bli vääääldigt intressant att hur detta blir. Kommer alla sitta med en frukt på fikat sen?
Uppdatering kommer.

Spännande. Hur blir utfallet av detta mänskliga experiment?
Utfallet blev att nästan alla åt frukt igår.
De som inte tog frukt kanske helt enkelt inte tycker om.
Men resten är alltså snåla alt. lata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback