Ibland är mitt jobb kul.

Jag skulle få ett nytt uppdrag idag.
Nån panik-grej som ska vara klar på onsdag, vi fick den igår.
Och idag fick jag reda på vad det är:

Tadaaaa: Kronhallen i kga. Utbygget.

Så nu vet jag hur det ska se ut och får även vara med i det hela.
Vi vet inte än om de kommer att vilja ha vårt förslag på stommen eller om det kommer att bli från någon annan som får göra det sen.

Men nu vet jag hur det kommer att bli. Fast det kanske alla andra också vet?
Kan inte nån karlskoging skicka en kommentar? Jag vill veta om det är cool information jag sitter på eller om det redan är publicerat i tidningen eller så.

Kommentarer
Postat av: Gerda

jag har då inte sett något om det men jag väntar spännt på inside information =)

Postat av: Stina

Ok. Det kan hända att inside-info kommer. ;) Kan ju säga redan nu att det blir bra stort, men det har jag läst i KT med har jag för mig.. De verkar inte ha bestämt än om det ska bli ett Maxi. Eller..?

2009-01-22 @ 12:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback