Nya fynd...


Beställde de här gardinerna till mitt kök. Det kommer bli fin-fint det. Och billigt var det, 157 kr för båda om jag inte minns fel.
Hoppas jag får dem inom kort, annars blir jag galen.

Jag håller på att städa ut julen nu. Och för första gången nånsin så känns det bara skönt. Annars brukar jag tycka att det är så tråkigt att bli av med allt mysigt, men nu känns det skönt att få rent och tomt.
Det enda jag kommer tycka är jobbigt att ta bort är granen och granriset med ljusslingan på trappräcket.

Jag ser mina nya fina gardiner matchas med en lila duk, en vas tulpaner och kanske en liten ljuslykta eller två. Sen är våren gjord.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Det var verkligen ett fynd! Skitsöta! =)

2009-01-12 @ 14:04:06
Postat av: Stina

Ja jag gillar dem. Hoppas de är lika fina live. De är från ellos och finns även med röda eller beiga blad.

2009-01-12 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback