Stolt storasyster!

Min lilla Kerstin lyckades med konsten att få MVG på två stora slutprov den här veckan. Hon fick reda på det idag.

Hon hade verkligen, verkligen ansträngt sig för de här proven i flera månader. Och så gick det som en dans. Lärarna hade tydligen varit mycket imponerade. Jag ställer mig i det ledet jag med.
Jag vet ju hur mycket det betyder. Hon måste ju få MVG i allt hon läser upp, annars kan hon i alla fall inte söka till läkare.

Jag vill att han ska komma in på ett universitet nu. Att hon ska få komma igång. Att hon ska få bli klar och bli världens bästa läkare.

Jag är så stolt över min lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Gerda

Va gulligt skrivet! Hoppas hon läser detta =) Hälsa till henne att jag också är djupt imponerad. Kram

Postat av: Stina

Hon läser aldrig min blogg.

Vet inte varför, men så är det. Hon får höra det live istället.. :) Men visst kan jag hälsa.

Kram

2009-01-24 @ 14:08:02
URL: http://stinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback