Yes!

Mitt paket är skickat!
Undrar hur lång tid det tar nu innan jag kan hämta ut det.
Hoppas imorgon. Men säkert inte. Varför skulle det gå fort..

Idag kanske extraljusen till polon kommer. Gött. Ska stanna på biltema och köpa lampor till dem. Samuel fixar resten genom jobbet. Så då kanske man har en chans att se något på våra mörka vägar. Dessutom är det snyggt. Tre blir det. Som på passaten.

Sen ska jag köpa ett par rosa tärningar som jag har spanat in på biltema. Jag borde sätta en mer personlig touch på det ställe där jag spenderar mer än tio timmar i veckan.


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har fribiljetter som är till Allt Flyter... Liksom bar aden filmen... Annars hade jag väntat på att den kommer på DVD...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback