I väntans tider. :)

Jag nu har det gått så pass många veckor så nu kan jag skriva det.
Och när man bloggar så sällan som jag så måste man bjuda på lite snaskigare inlägg när man väl skriver.

Det kommer att ske en radikal tillökning i fam. vendel & co!

Jag ska bli dubbelmoster!

Båda mina äldre systrar är gravida!
Är det inte fantastiskt?! Jag är så glad för deras (och min) skull!

Anna ska få nummer 2 ungefär den 23 november.
Karin ska få nummer 4 i mitten av december.

Väldigt väldigt roligt.
Karins mage började synas rekordfort. Hon växte om Anna men nu har båda så det syns, fast på olika sätt.
Anna har mått sämre, men äter medicin. Karin mådde dåligt ett tag men det verkar bättre nu.

Syskonbarn nummer 5 och 6 är på väg...
Jag väntar och längtar efter er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback