Utepremiär!

Ikväll fick hästarna stå ute för första gången.

Lite senare i år pga att han har haft sin lilla boot. Men nu är den ju av och han har äntligen 4 riktiga skor. Inga sulor fram den här gången. Vi får väl se hur det går. Men jag litar på hovslagarn.

De var lite ställda när de fick gå ner och äta lite gräs och sen tillbaka till hagen igen.
Sprayade med den där dyra insektssprayen. Ultrashield. Lägg det på minnet och köp den. Värd pengarna.
Jag såg hur knotten skingrade sig och efteråt var det inget viftande med svansen eller stampande med benen.

Jag var ute för en stund sen och gav frukost och jag slogs av vad smidigt det är att ha dem ute.
Nu ska jag ringa efter recept på avmaskning. Så att de kan få gå ner i fina hagen också och slippa deras vinterhage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback