Vi väntar också smått!

Ja, idag kan jag härmed berätta att även jag och Samuel ska få en tillökning av familjen!

Nu är vi ju fyra.
Men redan ikväll blir vi sex!

För vi ska hämta två små kissekatter idag! Ska bli jättekul. Jag har aldrig sett mig som en kattmänniska, men jag vet att jag kommer att gilla dessa små krabater. Det är två bröder som är 13 v.

Vi har två preliminära namn, men vi måste kolla på kissarna live först. Se om namnen passar. Det finns en bild på dem på blocket.
http://www.blocket.se/orebro/Kattungar_22171652.htm?ca=8&w=1

Självklart ska jag ta bilder på dem jag också.

Så roligt så!
Ännu roligare vore att veta hur många som började läsa och trodde att jag pratade om en människobebis.. :)

Va förresten ute igår. Karlskoganatta. Något av en flopp va? Men jag hade kul. Nästan för kul.
Men jag mår ju inte dåligt idag så det är rätt lugnt. Ska dock inte köra något idag. Innan var vi på Parken Zoo. Alltså, vi hade ju inte förfest där. Men det var också kul. Har massa fina bilder därifrån men jag orkar inte fixa med det ny.

Mat nu. Korv med pommes. Klassiskt dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback