Märkligt..

Nåt barn i storbritanien har lyckats få ett spöke på film. Eller? Det är ju som en skugga, men det finns ju ingen vägg bakom som skuggan kan synas på, om ni fattar. Det kan ju inte bli en skugga i luften.

Dagen innan hade hans lillasyster klagat att någon lagt klart hennes pussel på natten.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4511289.ab


Jag vill ju tro att det finns något större än oss. Jag har alltid trott att det finns andar. Men jag har aldrig trott att de i så fall skulle synas.

Det har ju alltid påståtts att barn är mer mottagliga. Att de har lättare för att ser och för att förstå. För att de inte är påverkade av alla som säger att de har fel.

Men jag vet inte. Har inte varit med om något övernaturligt själv, men känner flera som har. Eller i och för sig. Jag kanske har varit med om övernaturliga saker, men det kan lika gärna varit tur.

Som tex när ett myggljus satte eld på en byrå när jag och kerstin sov i gäststugan. Det kunde lika gärna brunnit vidare, men det hade slocknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback