Min snälla snälla sambo.

Jag fick en överraskning igår när jag kom hem.
Samuel hade beställt saker från tårtpinglan till mig.

Dels fick jag två utjämnare och sen min efterlängtade silverspray. Jag hade dessutom beställt en färg själv, så då samordnade han och Maria (som äger tårtpinglan och håller i kurser osv) så att den kom med i hans paket.

Sen hade han även bokat in mig på en modelleringskurs med påskfigurer!

Han hade verkligen ansträngt sig och dessutom lyckats med en väldigt bra present. :)

Kommentarer
Postat av: Gerda

Gerda blev helt plötsligt oxå lite kär i Samuel! Va gullig han är! Han har verkligen fattat det där med presenter.

Postat av: Stina

Ja, det var verkligen på pricken vad jag ville ha. Och väldigt gulligt.

2009-03-12 @ 12:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback