Tårtbeställning

Jag har fått en beställning på en födelsedagstårta. Till Oliver, 6 år på lördag.
Han fick välja färg och då kom BLÅ som ett snabbt svar. Sen skulle det vara gula blommor och gröna stjälkar. (blad?)

Skönt med en så precis beställning. Bara att göra. Beställde en blå färg igår, så jag hoppas jag får den innan.

Och när Filip hörde att Oliver fick beställa så ville han också beställa till sin födelsedag. Han ville ha en tårta som ser ut som en Sverige-flagga. Det passar ju bra eftersom han fyller år på nationaldagen. Kanske var därför han sa så.
Den dagen blir det körigt med allt tårtmakeri.. :)

Om nån vill beställa en tårta är det bara att höra av sig. Alla fyller ju år någon gång!
[email protected]

För övrigt dröjer det tills efter den 24/3 innan jag får reda på om/när jag måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback