Han kan verkligen göra mig vansinnig.

Jag blir snart tokig på min häst.

Vissa dagar hänger han väldigt löst kan jag säga.
Som idag. Han skulle inte gå in i stallet.

Varför? Han går in i stallet vid minst 300 tillfällen om året. Men idag skulle han bara stå och slänga sig bakåt och ställa sig på bakbenen och härja. Så då fick han gå ner i sommarhagen och springa. Smackade och tvingade honom att springa. Så att hans jävla energi skulle ta slut. 

Sen gick det helt plötsliga utmärkt att masa sig in. 

Men hans sko gick sönder.

Får man ge hästar lugnanade? Varje dag? 


Kommentarer
Postat av: Gerda

Tanken har slagit mig ett par gånger! =) Vi kan ju köpa ett par dunkar ihop av nån skummis bakom någon container, så har vi lugna och fina hästar sen haha.

2009-05-03 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback