Tre dagar kvar

Tre dagar kvar nu.
Vet inte hur det känns.

I helgen har vi hållt på massa i trädgården. Speciellt igår. Vi höll på att fixa med en rabatt. Egentligen border jag ta bilder och lägga upp här. Våran trädgård ser ut som en krigszon på framsidan och ett upplöjt gärde på baksidan. Och så en fin rabatt. Det gäller att lägga krutet på det rätta stället.

Det är rätt jobbigt att driva två stora projekt samtidigt. Inte så bra kanske, men det kommer att bli klart. (intalar mig själv..) Krigszonen ska bli parkering och gärdet ska bli gräs och buskar. Eventuellt ett jordgubbsland.

Vi har även gjort världens bästa inköp; en diskmaskin! Vi har under våra samboår aldrig haft en diskmaskin och därför diskat för hand. Och det är så jävla gött! Alla andra ser ju diskmaskinen som självklar och uppskattar den kanske inte. Men för oss är den större än.. Ja, jag skulle skriva Gud. Men eftersom jag inte tror på Gud så vet jag inte.

Vad jag är virrig.
Lycklig över diskmaskinen hus som helst. Vi sparade ju ihop till den med växelpengar. Så det känns extra bra. Nu ska vi börja samla igen. Kanske till en tv. Jag vil ha en led-tv. Men det blir det nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback