Att försöka vända något negativt till positivt.

Den senaste veckan har varit ganska... omtumlande.
Jag vet inte hur mycket detaljer jag vill skriva här, men det handlar inte om min familj, djur, nära och kära.

Fick höra ett tråkigt rykte i fredags och fick det berkräftat igår.
Hela min kraft går just nu åt att vända det tråkiga till något bra, som i stället stärker mig. Men det går inte. Jag försöker, men det gååår inte.

Jag kan inte förstå hur jag ska kunna stå ut.
Blir bara irriterad hela tiden och det kryper under skinnet på mig. 
Känns väldigt bra att veta att jag på något sätt har en plan B och att jag inte är fast resten av livet.

Usch vad jag är kryptiskt.  


Kommentarer
Postat av: Gerda

Det låter inget bra det där.. Jobbigt att gå o vara irriterad. Hoppas det löser sig till det bästa. Kram

2009-11-18 @ 16:31:11
Postat av: Sara

Ja, du är verkligen kryptisk Stina! =)¨

Hoppas att det löser sig, vad det nu är..

Kram

2009-11-18 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback