Det blev en liten flicka!

Stooort grattis till Anna och Patrik som fått en jättesöt liten flicka.
Storasyster Siri blir nog mycket nöjd med att det blev just en flicka, i och med att allt annat var uteslutet för henne.. Jag har en bild i mobilen som Anna skickat. Men annars får vänta på min tur att träffa henne för det är besöksförbud på BB. Enligt mamma är hon underbar och söt. Och mamma kan väl inte vara partisk?
Hon har inget namn än. De har för många namn att välja mellan kanske..



Då är det bara att vänta och se när Karins flicka tittar fram. Beräknad 12 december, men i och med att det är fjärde barnet kaaaanske det kan bli tidigare.. Jag drömde ju iofs att jag var hemma med pojkarna hos dem på julafton, för Karin och Patric var på BB... Man vet aldrig.

Längtar så efter att få träffa den lilla. Jag skulle så gärna vilja prata med Anna också. Men jag förstår mycket väl att hon behöver vila nu. Hon hade ju inte sovit på flera dygn pga värkar och sen själva förlossningen på det sen.

Personalen på BB tycker att det är så skönt med besöksförbudet, så de funderar på att göra det permanent. Jag kan hålla med. Varför skulle det egentligen vara så viktigt att få se bebisen just de första tre dagarna i dess liv? Vänta en dag till och hälsa på hemma.. (Skriver hon som inget hellre vill än att åka dit just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback