Detta regnande..

Man blir ju tokig.
Speciellt allt vad gäller hästarna.
Man går i lera till knäna när man ska gå in eller ut ur hagen och det gör ju de också. De står i skiten hela dagarna.
Man gör inget annat än torkar täcken. Hänga upp blöta, ta fram torra. Nästa dag samma. Och försöka hålla dem rena är inte kul, speciellt inte när man har en rullgris.

Kan det inte frysa på snart?

Men jag är så tacksam för att vi fick en så fin lördag. Jag hann med att vara ute och gå i solen. Sen hämtade jag granris till verandan. Ljusslingan fick komma upp en vecka för tidigt, för jag ville ha lite mysigt i allt trist regn. Stakar och stjärnor och julgardiner får vänta tills på lördag.

Idag fyller Samuel år. :) Han fick frukost på sängen imorse. Och paket. En FBK-mugg, godis och presentkort på massage. Ikväll ska han få resten.. Får väl se om min syster Anna ringer från BB idag. Misstänkte redan från början att bebisen skulle titta fram på Samuels fördelsedag. Får se.

Idag ska jag försöka komma härifrån lite tidigare så att jag hinner baka lite kladdkakor och sånt.. Vi ska ha lite kalas idag med. Mamma, Pappa, Kerstin, Johan, Mats, Karin och Vilmer var och firade igår. Idag blir det Samuels mamma och syskon.

Imorgon är det en vecka kvar till första december. Och då hade jag tänkt skriva ett riktigt spännande inlägg.
Men sen tänkte jag att jag lika gärna kan göra det på måndag nästa vecka. En dag hit eller dit..

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till Samuel!



Men vilken cliffhanger du bjuder på! Får väl hålla mig tills på måndag då... taskigt. =)

2009-11-23 @ 12:02:49
Postat av: Merima

Hittade till din blogg igen, kul! ja kan nog sätta typ 500 kr på att ja vet vad måndagsöverasskingen är :D blinkblink

2009-11-23 @ 14:01:46
Postat av: Stina

Man måste ju försöka ha liiite spänning på bloggen.



Kul att du hittat hit Merima, det skulle vara kul att veta hur du skulle kunna veta vad jag tänker skriva om.. ;) Och kul att veta om du har rätt..

2009-11-23 @ 14:38:02
Postat av: Merima

Ja kan givetvis ha jättefel :D Men min "kvinnliga intuition" säger mej att ja har rätt, har ja fel nu ska ja aldrig mer lyssna på den :D

2009-11-23 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback