Så trött!

Usch vad jag är trött!
Jag sitter på jobbet och känner hur huvudet är tungt som en sten.
När jag lägger mig på kvällen tar det aldrig mer än fem minuter att somna. Fråga Samuel om ni inte tror mig.
Och på morgonen hör jag inte klockan. Samuel får väcka mig.

I natt drömde jag till och med att jag sov med huvudet mot skrivbordet på jobbet.

Det ska bli skönt med helg nu. Börjar längta hem.
Det kommer bli en lugn helg med mycket sovande. :)

Imorgon ska va ha vår lilla mossplockning. En tradition där vi går och plockar vitmossa med alla barn. Och sen dyker helt plötsligt tomten upp i skogen. Och barnen får se honom på håll och vinka till honom. De brukar bli otroligt uppspelta och det är så kul. Så får man mossan fixad till julpyntet också. Sen efteråt är det fika hos Samuela mamma. Julmust, lussebullar och pepparkakor mm. Vet inte hur länge de haft den traditionen, men jag vet att Samuel fick vinka där när han var liten. Milo brukar alltid bli väldigt orolig när tomten inte följer med hem. Av nån anledning verkar han ha träffat tomten för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback