Usch vad hemskt.

Lyssnar ibland på dokumentärer på radion. Rätt bra att jobba till, beroende på vad jag håller på med såklart..
Gårdagens dokumentär från P4 var verkligen hemsk. Satt med tårar brännande bakom ögonlocken flera gånger. Nu vet jag inte om jag är mer känslosam än andra. Kan vara så.
Vill ändå lägga ut det som ett lyssningstips. Jag tror att det är hörvärt (finns det ordet?)

Dokumentären heter Hur är det att leva när man vet att man snart ska dö?
http://www.sr.se/cgi-bin/P4/kanalarkiv.asp?ProgramId=3103&NrOfDaysInArchive=30

Ibland måste man höra om andras öden för att inse att man har det så förbannat bra. Trots alla mindre krämpor och allt man är missnöjd med. Jag behöver i alla fall höra såna här saker för att kunna njuta mer av mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback