Dags att väcka bloggen igen?

Nu är det hög tid att börja blogga lite igen.
Mycket har hänt sen sist jag skrev.

Bland annat så fick jag reda på igår att jag har fått ett nytt jobb. Man tackar.
Det är i Karlstad och jag ser väldigt mycket fram emot att börja där. Jag sätter igång redan på måndag.

Annars så rullar livet på. Katterna har blivit större och kastrerade. Milo är goare än nånsin. Blüthner har varit så stel i kroppen och jag vet inte varför. Han är ju visserligen inte purung, men ändå. Man oroar sig ju ändå.

Den här veckan är det älgjakt för fullt här i skogarna. De har skjutit en tjur. Det bästa med älgjakten är att Samuel är hemma. Och att vi alltid passar på att ta en tur till ullared. :) Ska dit imorgon och jag är så överladdad. Vi åker i natt vid 3-4 nångång. Sen shoppar vi loss hela dagen imorgon. Gött! Ska förbereda lite matsäck och skriva en liten lista på saker som ska inhandlas. Jag älskar verkligen att åka till ullared och framföralt gekås. Jag förstår verkligen vad det är moster har pratat sig varm om i alla dessa år.

Jag återkommer med ullaredsberättelsen. Bilder på fynd också kanske...
Från och med nu så kommer bloggen uppdateras. Och jag kan redan nu utlova en liten överraskning, som jag håller på ett tag till. ;)

Kommentarer
Postat av: Gerda

Kul! Åh vad jag väntat! Ha det så kul i Ullared.

2009-10-13 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback