Det bästa fyndet.

Det bästa fyndet på ullredresan var helt klart ett par lila mysbyxor i plysch eller vad det heter.
Det är kanske det bästa fyndet all time och jag ångrar djupt att jag inte tog ett par i varje färg. Minst. Det kostade ju bara 99 kr också..

Alla andra mysbyxor jag köpt på gekås har jag tröttnat på för att mudden i midjan har varit så bred. Så den viker sig och krånglar. Den här mudden är mjuk och bra och ingen direkt jätteåtsmitande resår. Jag kommer att leva i dessa byxor. När de är i tvätten går jag i trosor. Hoppas klädkoden på nya jobbet inte är för strikt.

Det vore ju kul med en bild på byxorna, men mina lår gör sig inte så bra på bild.
Jag ska tänka på saken.

Annars var det ju såklart en massa andra fynd också. Lite kläder, massa julklappar, CD-skivor, julklappspapper, några tomtar och ett fint hjärta man sätter ett värmeljus i. Går ju inte att räkna upp allt. En våg köpte vi också. Vi har aldrig ägt någon, men den här var så fin. (Fast vad gör utseendet på vågen, när man ändå bara tittar på siffrorna..) Handlade för ca 5400 kronor. Och jag hade hoppats på att hålla oss runt 5000 så det är faktiskt mer än godkänt.

Nu ska jag ut och rasta hunden och ikväll blir det Yoga. Iförd mina nya byxor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback