Bloggfri månad?

Vilket uppehåll!
Orsak var till en början att jag inte hade nåt att skriva om.
Jag hade så mkt att hinna med på jobbet. Sen kom jag hem och började mitt nya vila-liv. Och då kände jag att jag inte hade så mkt kul att skriva om.

Sen gick datorn sönder. Vi vet inte vad som hände, men de har lovat att vi ska få tillbaka den nu på fredag. Det tror jag när jag ser det.

Och även om jag kan låna dator så blir det inte att man sätter sig med bloggande då. Nu har vi fått låna en laptop av mamma och pappa. Jag har krånglat med den i över 1,5 timme, men nu går det. Man inser inte hur mycket man använder datorn förrän den är borta. Nu ska jag uppdatera mig lite med facebook och bloglovin. 59 nya inlägg på bloglovin, var rädd att det skulle vara ännu fler.. Men jag kommer inte att läsa allt..

Annars rullar det på. Skulle lägga upp en bild på min lilla mage, men det gick inte.
Bara nio dagar kvar nu.. :) Jag får återkomma med bilder om det går. Vågar inte utmana ödet att datorn hänger sig igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback