Planer för dagen.

I lördags tryckte sig bebisen ner ordentligt i bäckenet och jag hade ont när jag försökte stå eller gå. Så nu kanske den är helt fixerad då? Får se vad barnmorskan säger imorgon. TYcker även att jag ser att magen sjunkit.

Tänker mkt på förlossningen nu. Och hur det kommer bli med en liten här hemma.

Idag vaknade jag rätt sent, för Milo höll oss vakna i natt. Kräktes och lös i magen och så. Han tränar väl oss för föräldraskapet kanske. Kunde inte somna om på kanske två timmar. Klarvaken.

Dagens planer:
- Fixa med föräldrapenningen. Så kan jag begära att den börjar imorgon och slipper fundera mer på det sen.
- Rita Gerda och Mackans altan.
- Betala räkningar

Sen har Samuel lovat att ta tag i detta med barnförsäkring så vi kan bestämma vilken vi ska ha idag och sen ringa och teckna den så fort som möjligt när bebisen är ute. Jag hatar försäkringar så jag överlämnar det med varm hand till honom.

Tänkte även ringa min chef idag och kolla läget. Sen fixa lite med lön och tidkort för april och så.

Känner att jag vill ordna alla papperjobb så det är klart så jag slipper tänka på det de sista dagarna. Deklarerade tex rekordtidigt i år, brukar alltid bli sista dagarna annars.. :) 17 000 får jag tillbaka och det får man väl tacka för.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback