Sista barnmorskebesöket?

Idag var jag kanske på det sista barnmorskebesöket med bebisen i mage. Hoppas. Har en tid på onsdag, men den vill jag inte ha.

Allt såg bra ut. Jag sa att jag trodde att bebisen fixerade sig i lördags och det sa hon att det kunde stämma, för nu var det ingen tvekan om att den var fixerad. Så den ligger startklar den lilla luringen.. ;)

Sen kom Karin med barnen vid 12 och åkte hem nyss. Vi åt mat som hon hade med och lagade. Lyxigt. Sen var vi ute och fika och barnen lekte.

Tror jag ska gå och vila mig en stund, det kan ju bli en lång natt. Man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag trodde nästan att det redan skett! Skönt att h*n fixerat sig nu, jag väntade och väntade men det hände aldrig för mig. Kände jättetryck precis som du beskrev och var säker på att det skett men icke sa nicke. Lincoln vägrade sätta fast sitt söta lilla huvud överhuvudtaget. ;-)

Postat av: Stina

Nej det dröjer nog ett tag till. Även om jag går och letar tecken hela tiden, haha. En del bebisar vill väl inte ligga med huvudet fixerat i ett bäcken.. :) Det är väl ännu mer vanligt att omföderskors barn inte fixerar sig, få se hur det blir med din nästa lille..

2010-04-28 @ 09:47:21
Postat av: Kerstin

Vilken dag som helst nu! :D

2010-04-28 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback