1 år idag!

Idag har min älskade lilla bebis funnits i mitt hjärta och mina tankar i ett år. I 9 månader som "bebisen" och sen som Jonathan.

För ett år sen kissade jag på ett test som när jag höll det i min hand visade ett plus. Jag var så säker på att det skulle vara negativt, men när plusset kom fram kändes det helt rätt. Skrämmande och underbart på samma gång. Handen som höll testet började skaka som jag aldrig sett den göra förr.

Det har gått ett år, men den känslan kan jag fortfarande komma ihåg. Det kändes som en film. Det kändes inte som jag.

Samuels min kommer jag heller aldrig glömma.

Senare den dagen kom pappa hit av nån anledning. När han åkte sa Samuel "Hej då!" högt och sen viskade han "morfar"... :) Pappa har namnsdag idag, Hans. Det heter även min farfar, fast i förnamn. Jonathan fick sitt mellannamn Hannes, för att det är nästan som Hans och vi fick reda på det på Hans-dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback