Ännu en dag.

Jag och Jonathan är själva hemma.
Jag sitter med en tårtbeställning som jag försöker få till. Jag tycker kunder som inte vet vad de vill ha är märkliga.. Men men. Jonathan ligger på golvet och tittar sig omkring.
Samuel snickar på sin systers hus.

Vi bestämde igår att vi ska ta en liten skåne-tripp på torsdag. Vi ska hälsa på farmor som jag längtat otroligt mycket efter. Vi ska sova hos min "faster" Lotta i två nätter. Mamma och pappa sover hos farmor. Karin och Tuva ska också med och de ska sova hos Lotta de med.

Jaha nu vill plutten äta.. :)

Kommentarer
Postat av: Gerda

Haha jag kände mig lite träffad när folk inte vet vad de vill ha =) "Jag vill ha en rosa tårta", känns det igen haha? Och ändå blev det den finaste jag kunde tänka mig. Lycka till med bakeriet. Kram

Postat av: Stina

Haha, det var inte menat mot dig.. Eran var rolig att göra för att jag ville göra den fin för eran skull. :)

2010-08-02 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback