Jag ger upp...

Har varit vaken sen 06 i morse, efter alldeles för kort natt.
Skrev ju här efter att jag var ute till hästarna. Det gjorde jag sju. Sen kollade jag datorn och så.
Jag la mig i sängen kanske kvart i åtta. Vid åtta slumrade jag äntligen, kvart över ringde Mats. Han skulle komma förbi och låna en sked och en stjärnmejsel. Jag slumrade nästan till och då skällde Milo när Mats kom kvart i nio. Åt frukost och var sällskaplig.
La mig i sängen halv tio, då vaknade Jonathan. Ammade, kollade datorn.
Sen bytte jag blöja och pratade med honom till strax efter tio. Halv elva somnade Jonathan om och då la jag mig igen. Höll precis på att somna när Samuel ringde efter en kvart. La mig igen, höll precis på att somna efter en halvtimme men då ringde Emelia.
Jag har alltså lyckats bli väckt precis när man som skönast slumrar in fyra gånger idag.
Nu ger jag upp. Om jag sovit dåligt imorgon ska jag dra ur telefonerna och sätter min mobil på ljudlös...

Kommentarer
Postat av: Gerda

Vilken tortyr! Haha det slår aldrig fel, det ringer jäömt när man sover, duschar bakar eller annat. Va fina ni var i tidningen förresten. Kram

Postat av: Stina

Ja jag insåg att det var mer tortyr att försöka somna än att kliva upp. Tack så mycket. :)

2010-08-19 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback