Vacker morgon!

Jag har sovit typ fem timmar i natt, i bitar såklart. Halv sju fick jag sms av Karin att vi är med i KT idag. Gick upp och startade datorn för att se om vi är med i kuriren också. Men de hade inte uppdaterat sin sida.
Så då ammade jag och bytte blöja. Kollade igen, men nej.
Sen gick jag och tog ut hästarna, för de var inne i natt. Och solen sken ju ute och det var alldeles stilla och frisk luft, lite höstaktigt. Det är såna dagar det är så mysigt att vara uppe tidigt. Sen fick jag energikick och mockade åt båda hästarna innan jag gick in.
Nu har Jonathan somnat om så skönt, så jag tror jag ska göra honom sällskap. Ögonen börjar klia igen känner jag. Och nu kan man somna ett par timmar med gott samvete när hästarna har det bra. :)
Bara kolla kurren en gång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback