Fettis-dag

Idag är en dag för alla fetton. :)
Äh, jag har väl aldrig sett mig som ett fetto, bara något mer mullig än vad man "ska" vara.
Nu har jag en mage av annan anledning.



Hoppas vi får semla på jobbet sen.. Vi fick det en annan dag, så då kanske man kan hoppas på en idag med.. Annars får jag väl handla med mig hem sen. Hur äter jag en semla? Jo jag tar av locket och äter det först. Sen ger jag Milo hans lock och halva hans semla. Jag hinner ta ca två tuggor på min, sen har han slickat av grädden och tittar på mig med en blick som säger "Nu ska jag ha din semla istället, för din har grädde kvar" Jag säger: Nee du, ät din. Milo ger upp och äter på sin semla. Nu gäller det att jag hinner äta upp min innan han är klar med sin.. Bortskämda byracka.. ;)

Jag börjar sakta men säkert återhämta mig från min förkylning. Mår fortfarande ganska dåligt, men det är under kontroll...

Jag satt och led igår på jobbet för jag mådde så dåligt. Tyckte synd om mig själv. Tänkte på att jag inte ens skulle orka ta mig över tröskeln hemma. Och än mindre göra "allt annat" man ska göra om dagarna. Men då kom jag hem till ett nystädat hem, maten klar, hästarna på väg in för kvällen och allt var så skönt. Jag tog mig mat på en tallrik, gick in till soffan och kollade på OS och sen halv åtta hos mig. Sen fixade jag lite papper och sånt och sen in i sängen 20.19. Så underbart! Tack min älskade Samuel för att du är min.

Och idag, i detta nu, håller de på och kopplar in bergvärmen för fullt, så när jag kommer hem så ska det funka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback