Helgplaner.

Ikväll kommer Samuels arbetskamrat hem till oss. Jag vill se Let's dance. Så jag får väl kolla i sängen kanske? Och hoppas att Milo väljer att vara där som sällskap.. ;)

Imorgon ska vi till Samuels mamma och äta mat; Tacos. Förutom det vet jag inte. Hoppas på bra väder så man kan vara ute lite. Gärna sol och ingen blåst. Inte för kallt heller. På kvällen ska vi äta "falsk smörgåstårta" och fira lite alla hjärtans dag..

På söndag blir det Karlstad och kurs igen.

Känns som lagom mycket planer. Man kan inte boka upp sig helt, men samtidigt kul att ha något att se fram emot under veckan. Skulle vilja gå på "Farsan" på bio också, men vi får se..

Åh vad jag vill hem nu. Ska sluta om en timme kanske. Sen handla lite på apoteket (spännande...) och Maxi. Kanske ska ta och köpa med lite blommor och vara lite romantisk. Undrar om Samuel vet att jag har namnsdag (Evelina) idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback