Underbar morgon!

Imorse när jag vaknade så var det varmt i huset! Och på golvet! Dessutom hade jag sovmorgon till 7, för jag skulle vara på vårdcentralen 8:30.

Vi är löjligt glada över denna värme. Vi duschade igår. Samuel stod jättelänge och fick första gradens brännskador. Jag tog en vanlig dusch. Sen imorse ringde Samuel hem för att kontrollera att jag var vaken och då påminde han mig om att tvätta av mig lite och att inte glömma bort bakom öronen. Bara för att det finns varmt vatten. Samuel sa att han skulle duscha varje dag det första han gör när han kommer innanför dörren.

Besöket på MVC gick bra. Allt såg bra ut och nu har mamma lite ny läsning i min journal. Det värsta var när jag kom till labbet och började ta av mig jackan. "Du kan behålla jackan på, du behöver bara ett stick i fingret idag". Jag blev helt kall inombords, men protesterade inte. Det gick bra, så nu kanske jag kan komma över den fobin.

Jag sitter just nu med arbetsbrist! Vi får inte underlag från letterna, så vi kan inte jobba. Och vårt nya projekt kommer inte igång förrän nästa vecka.. Lite omväxling mot att ha jobbat och slitit så hårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback