Tillbaka i hjulet igen.

Jobbar igen efter julen och det fanns (som jag misstänkte) precis lika mycket jobb att göra som innan.
Vi ligger fortfarande efter, men jobbar så mycket vi kan.
Det är ju en överskådlig tid kvar. :)

Och nu sitter jag och planerar för en tripp till Ullared.
Är så sugen på att åka dit och handla lite bebissaker. Sen lite mammakläder och annat kul. Skulle behöva ett nytt täcke till Blüthner också, men det vill jag ju ha NU. Sen skulle det vara kul att shoppa vårsaker också, som nya gardiner och dukar. Nya lampor kanske, blir så tomt i fönstren utan alla stakar och stjärnor. Man tröttnar på de lampor man har.

Det lutar åt att jag ska åka dit vecka 7. Men jag har ingen att åka med. Om nån vill följa med; Be my guest!
Jag vill åka mellan måndag och torsdag, innan barnbidraget och folket kommer.
Kan både tänka mig att åka mitt i natten och att åka ner kvällen innan och sova i stuga.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag och Helene pratade senast igår om att vi ville åka dit! Vi funderade på buss, men det kan ju ändras om vi kan få så fint sällskap. Vet inte hur vi jobbar, men om du vill ha oss som sällskap så kan vi ju kolla upp det!

2010-01-08 @ 11:07:05
Postat av: Stina

Ja ja ja! Kolla upp det! :)

Jag tror inte jag vågar mig på att åka buss.. Men är man tre som kan köra så är det ju inte så jobbigt. Har kört själv flera gånger och kan i och för sig tänka mig att köra hela vägen nu med..

2010-01-08 @ 11:27:16
Postat av: Sara

Ja, jag har kört ett antal gånger jag med.. Vi var nog bara lite lata, blir vi tre eller fler så lönar det sig ju att åka bil också. Men när kan du? Vardag? Helg? Datum? Så kollar jag med Helene hur hennes schema ser ut...

2010-01-08 @ 18:48:34
Postat av: Stina

Ja precis.

Jag skulle hellre åka en vardag för att slippa att det är mer folk på helgen.. Men egentligen kvittar det väl. Det är nog lugnt där så här års i alla fall.

2010-01-09 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback