Det drar ihop sig.

Nu börjar det verkligen kännas att det närmar sig.
Jag ska gå hem vid påsk, så jag blir överlycklig när jag ser att affärerna börjar ta fram påskpyntet. Det innebär ju att jag snart är ledig! Det här vädret gör ju inte saken sämre. Man blir så glad av solen och då får man nästan vårkänslor.

Var på MVC igår på rutinkoll. Hon ville promt följa med mig till vågen och förklarade att hon var orolig att jag inte går upp. Men vadå, skulle jag ljuga? Skitsamma. Hon var inte nöjd med vikten så hon skickade remiss till extra ultraljud, så de får kolla att bebisen växer. Jag känner mig inte speciellt orolig inför det. Sf-måttet gör ju en fin kurva iaf. Jag får se det som en chans till att se bebisen, var ju länge sen sist.. Det är bra att barnmorskan bryr sig. För övrigt var resten bra.

För er nyfikna kan jag säga att jag gick upp två kilo innan inskrivningen. Så då sa jag ju den nya vikten till barnmorskan. Sen dess har jag inte kommit upp i inskrivningvikten förrän nu. Så enlig deras papper har jag gått upp noll kilo, men enligt mig själv har jag gått upp två kilo, som jag gått ner igen, och sen gått upp igen. Och det är ju faktiskt 8 veckor kvar idag.

Jag klippte mig igår också. Blev riktigt nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback