Ett uselt humör.

Jag vakande verkligen på fel sida.
Sen har det spätts på med snökaos, tråkiga arbetsuppgifter och trötthet.

Jag vill bara hem nu.
Jag tänker inte att jag är sjuk, för det är jag inte. Bara väldigt trött, diverse problem med matsmältningen och ibland illamående. Jodå, man kan må illa efter v 12.

Börjar känna av foglossning. Men att säga att jag har problem med det vore som att spotta nån med riktig foglossning i ansiktet. Det är bara att jag får ont när jag rör mig som vanligt utan att tänka mig för.

Känner även smärtor som nåt slags håll. Tror det är växtvärk eller att det drar i ligament.

Och sammandragningar, men de gör ju inte ont.

Jag är helt enkelt inte tillräckligt sjuk för att få vara hemma, men tillräckligt för att inte orka med jobbet. Förut ville jag lägga mig ner på golvet och grina. Men det gjorde jag såklart inte.

Jag vill hem, dra täcket över huvudet och sova. Jag vill gå i ide. De kan väl koppla på mig nåt dropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback