Shopping idag

Vi ska till Örebro sen och kolla på bilbarnstol på babyproffsen. Jag hämtar upp Samuel på jobbet sen.

Samuels kommentar när jag sa att det var dags för en ny stol snart: "Men vadå redan? Den här skulle ju gå att ha tills han är 6 månader..." Jag bara tittade på honom och då kom han på sig själv. Han blir ju 6 månader nästa vecka. Det går fort när man har roligt. :)

Han har börjar äta lite potatis nu. Och det var nog konstigt. Men han åt lite i alla fall. Vi ska prova några dagar till. Sen byter vi till nåt annat smaskigt. 

Och om nån reagerade över att Samuel har tid att vara ifrån bygget, så har vi gjort upp ett schema över när han ska vara där. Jag sa att han måste vara mer hemma. Hon kan ändå inte flytta in innan jul, hur mycket han än kämpar. Så då kan han lika gärna vara hemma mer. Så tisdagar är han hemma, fredagar max till 17 och en ledig helg per månad. Bättre än inget i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja visst går tiden fort!! Vad bra med ett schema, låter som en vettig plan. Och mer realistisk och hållbar. Skönt för Samuel också.

2010-11-05 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback