Snöstorm..

Samuel frågade igår om han skulle åka och snickra eller sätta på vinterdäck på passaten, som jag kör nu när jag är hemma. Jag hade ingen aning om att det skulle bli snö, men sa som tur var ändå att jag ville ha vinterdäck i fall att. Jag ska ju för en gångs skulle köra bil idag.

Sen vaknade jag vid fyra och somnade inte om. Vid halv sex gick jag upp och tittade ut. Såg att det bara var en miuns, plus en massa blåst. Tänkte att nu kommer det nog snö. Och mycket riktigt så kom den snö sen. Vid sju somnade jag om igen. Och vaknade 10. 

Det känns jättekul att ligga vaken tre timmar och tänka på allt och ingenting. När tankarna väl börjar mala i huvudet får jag inte stopp på det. Och det spelar ingen roll att jag egentligen är trött så att jag känner hur huvudet börjar värka. Jag somnar inte mer för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback