Veterinär-besök igen

Vi ska till veterinären i Karlskoga imorgon. 

De ska göra en biopsi för att ta reda på vad som finns i och bakom bullarna. Det kanske blir att de kan tömma ur. Vet inte. De kanske bara tar provet och sen avvaktar. Det känns bra att de gör ordentliga undersökningar innan de/vi beslutar om operation. Så att det inte görs i onödan. 

Han ska bli sövd imorgon, så då är det fasta som gäller. 13.30 ska vi vara där. Jag får Emelia med mig som nanny. Vill kunna fokusera helt på vad de säger och gör. Och att Milo ska känna att han har hela min uppmärksamhet. Jag gillar inte när Milo blir sövd. Det gör ont i mig om han kämpar emot, för det för mina tankar till den gången han kanske sitter i min famn för sista gången. Usch. Nu ska jag tänka positivt. 

Det känns skönt att han ska kollas en gång till. Och att de ska ta prover så vi vet vad det är i bullarna. Sen får vi ta oss därifrån sen.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Oj, det var riktiga svullnader han har fått! Håller tummarna för att det går så bra som möjligt för er, inte roligt när såna här saker dyker upp..



Kram P

Postat av: Stina

Tack vad snällt.

2010-11-09 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback