Filébuffén

Jag kom på att jag skulle recensera buffén vi åt. 

Jag tycker att den var en bra buffé. Man fick mat för pengarna (199kr/pers) Sen är ju strandkanten alltid så mysigt. Tända ljus och lite gammaldags atmosfär. 

Maten var: Oxfilè som var jättegod, fläskfilé som var god, laxsida som var god, ugnsstekta potatishalvor som var jättegoda, potatisgratäng som smakade som köpt i påse, pepparsås som var ok (jag gillar inte pepparsås), rödvinsås som var god. Sen fanns det annat som stekta tomater, rotfruktsblandning, potatissallad, grekisk sallad, minimajs, oliver, bönor, bröd, smör, dessertost, kex.

Så jag skulle ge buffén 4/5. Det som gör att det inte blir en femma är att man inte ska dela ut femmor till höger och vänster. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback