Milo 5 år!



Älskade skruttvovve! Det var ju nyss jag skrev att du fyllde fyra. Nu behöver inte åren gå mer, för jag vill inte att du ska bli gammal. Du är den bästa hund man kan ha. Pålitlig, trofast, gosig och världens klokaste ögon. Du är den bästa "storebror" Jonathan kunnat få. Att se hur du är mot Jonathan är fantastiskt. Det väger upp alla gånger jag blir arg när du inte kommer på en gång, eller när du rymde i somras. Egentligen var jag mest rädd då. Att jag skulle älska dig så mycket kunde jag inte tro.

Skulle jag ha makt att bestämma allt i denna värld skulle jag göra så att du alltid fanns vid min sida. Det enda jag vet nu är att du finns, och kommer alltid finnas, i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback