Fredag

Tack för alla snälla kommentarer på inlägget nedan. Det känns mycket bättre idag. Jag tog av plåstret förut och det ser ut att läka fint. Det är skönt också att Samuel inte är anklagande om såna här saker. Han vet att det lika gärna kunde hänt honom. Skulle nog inte kunna leva med en kille som var på annat sätt. 

På tal om Samuel. Vi firade 8-årsdag i måndags. Eller ja, firade och firade. Jag mötte honom i dörren när jag skulle till dansen och sen kom jag hem vid åtta och gick raka vägen ut till stallet. Sen slötittade vi på tv. Mer än så var det inte. Eller jo, jag hade bakat mockarutor och gjort en specialare till Samuel i form av ett hjärta med hjärtströssel på. 

Så ikväll har vi bokat bord på strandkanten. De har filébuffé ikväll. Ox-, fläsk- och laxfilé med delikatesspotatis, grätäng och goda tillbehör. Bra med buffé, då vet man att Samuel blir mätt. Haha. Jonathan får vara hos mormor och morfar. Jag hoppas det blir trevlig och gott. Jag har höga förväntningar. Recension kommer... 

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback