Solsidan!

I kväll börjar äntligen Solsidan igen. Som vi har längtat!
Det är det bästa på svensk tv på många år.

Och på tal om tv-program. Jag må vara åratal efter om detta, men jag har fastnat för desperate housewifes. Det är ju så bra! Jag började kolla på det när femman sände säsong 1-3 i repris i somras. Nu har de börjat igen och sänder 4:an. Det är perfekt för en dagledig. Det är så sjukt, massa intriger, mord, psykopater, utpressning i en härlig blandning med hembakta brownies.

Nu ska jag röja undan lite här hemma. Får passa på när lilleman sover och storeman inte är hemma. ;)Vi städade undan julen igår och det är lite gardiner kvar att byta. Sen är det ju det gamla vanliga med leksaker och disk och laga mat. Att vara husfru är ett 24/7 jobb. Jag börjar bli lite desperat. Haha.

Kommentarer
Postat av: Kerre

Ja visst är det bra!! Ser det också på lunchen ibland när jag är hemma. Jag blir nervös på alla knipor folk hamnar i bara, som när de knuffade av hennes man från båten och allt det där...

Äntligen solsidan! Dock saknade jag det lugna vardagliga tempot som var förra säsongen, som om de känt sig tvungna att briljera och överträffa sig själva efter succén. Kanske bara var inbillning?

2011-01-18 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback