Truly Madly Deeply.

Har inte direkt haft en bättre dag än jag brukar ha. Det är alltid bra att vara hemma. Men just idag hann jag med en massa saker i god tid. Gick iofs upp kl 07 också. 

Med detta i bakhuvudet gick jag in för att lägga Jonathan för em-luren. Han fick ligga på mig och somna. Jag låg på rygg, vilket gör ONT. Men jag låg så ändå och snosade på honom. Jag tänkte på hur mycket han betyder för mig. Och jag tänkte att en dag vill han inte somna så här. Jag får njuta av det medan han vill det. Och då kom den gamla textraden "I wanna lay like this forever, until the sky falls down on me" upp i huvudet. Det stämde så bra. 

Min lilla skruttbebis som blir så stor så fort. Nu kryper han bara på riktigt. Han har slutat med att hasa på magen helt. Reser sig mot saker. Skrattar med tillgjort skratt. Äter som en häst. Pussas. Pekar på saker. Pratar med djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback