I valet och kvalet.

Jag är så dålig på att ta beslut. Velar i evigeher. Väger för- och nackdelar mot varandra. Det kan handla om småsaker som förstoras upp. Ska jag ta ICA eller COOP idag? Oftast kan såna frågor lösas relativt fort. När det kommer till saker som är mer avgörande velar jag så klart betydligt mer. 

Det är ett under att jag kunde bestämma mig för att en bebis vore en bra idé. 

Nu håller jag på och velar om en annan sak. Jag har inte ens valet än och jag håller ändå på och väger för och nackdelar, i fall jag skulle komma fram till vägskälet. Höger eller vänster?

Det bästa sättet att tänka är nog att ta en sväng med barnvagnen och hunden. Sen ska jag se till att vara hemma till tio, för då kommer hovslagaren.

Kommentarer
Postat av: Kerre

Oj det låter intressant. Jag är likadan, kan inte ens välja pizza.

2011-03-08 @ 09:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback