"Prisa Gud..

.. här kommer skatteåterbäringen"

YES, drygt 20 000 tillsammans! Hälften in på sparkontot och hälften till semester och annat. 
Jag skiter i folk som säger "vadå, ni får inte pengar, ni får ju bara tillbaka era pengar som ni betalt för mycket." Jaha, och? Det är väl samma sätt som om jag lyckats spara undan 20 000 på egen hand. Men nu har jag tydligen inte den självdiciplinen.

PÅ tal om självdiciplin så gick det sådär med GI. Jag hann köra en vecka, den fick jag vinterkräksjukan och såg inget annat val än att äta det lilla jag kunde tänka mig. Typ blåbärssopppa. Sen gick det utför när jag kände att jag börjat fuska. Men men. Efter denna helg ska jag ta tag i det igen.

Milo opererade bort tonsillerna i måndags. Nu hoppas vi att han slutar hosta. Det är så tråkigt att han måste vila, för han vill inte det. Han vill ut och gå med oss. Långa promenader. Han blir nästan surare när man tar en kort promenad än om man inte går alls. Och han får bara äta mjuk mat, så då får han inte gnaga på nåt, inte gräva upp hästhovar bakom stallet, inte sno mat ur hästarnas hinkar, inte sno kattmaten. Synd om stackarn.

Imorgon ska jag sova borta från Jonathan för första gången. Structor-träff i sthlm. Mingel, lättsamma föreläsningar, middagar och framförallt frukostbuffé står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Äta hästhovar! Blääää jag blev tokig på Zindy när hovis vart där och hon luktade ju as när hon tuggat på det där =) Grattis till skatteåterbäringen!

2011-03-24 @ 10:44:40
Postat av: Stina

Haha. Då skulle du sett vad han fyndade på promenaden förra helgen; ett rådjursben. Det hade päls kvar. Det bar han hela vägen hem och var så stolt. Han fick ligga och tugga på det ute en stund, men sen fick det vara nog.. Usch.

2011-03-24 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback