Livet är inte rättvist

En fras som många sliter på i onödan. Fuck väder och förkylningar, klaga på nåt vettigt. 

Jag kan ge ett antal namn på personer som skulle kunnat få cancer i pappas ställe. Jo, faktiskt. Elaka jävlar som lever för att förstöra för andra. Varför inte ni?

Har en tung period där jag känner sån gränslös sorg och fysisk smärta att pappa inte är här.
Tänker så mycket på hans sista tid. Hur sjukdomen tog honom bit för bit för att till slut ta både hoppet, livgnistan och de sista andetagen. Det gör så förbannat ont. 

Förbannade jävla skitsjukdom vad jag hatar dig från botten av mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Massor med kramar till dig vännen!! Så orättvist är det..

2012-03-27 @ 10:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback